Foto's van vakantie


Deze foto's heeft mijn man gemaakt op de markt in St.Tropez. De groenten en fruit liggen daar opgestapelt en hebben de mooiste kleuren, zeker als je ze allemaal bij elkaar ziet liggen.

My husband made these pictures at the market in St.Tropez, France. The fruit and vegetables are stacked and very colourful, especially when you see them all together.




Onderstaande foto's heb ik zelf gemaakt. Ik lag lekker op mijn zonnebed op het houten terras toen mijn oog ineens viel op een houten lat. Ik zag er een half hondenhoofd in, (een oog en een gedeelte van zijn snuit), en jij?

The pictures below I made myself. I was tanning on a deck and my eyes came across a wooden board. I saw the half of a dog face in it (one eye and part of the nose), can you see it too?


Op de pier in St.Maxime zag ik een oude aanlegpaal voor boten die er roestig uitzag. Met de macrostand van de camera heb ik de foto genomen.

On the pier in St.Maxime I saw an old pole for boats to lay and it looked rusty. I took the picture with macro on the camera.


Op het strand in Normandie lagen de mooiste schelpen zo voor het oprapen en dat hebben we dan ook een paar keer gedaan. Hier een kleine impressie van onze vondst.

We found the most pretty shells on the beach in Normandy. This is a little impression from what we found.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...