Winter Wonderland - mini kerstmarkt



Ik ben door Budor catering gevraagd mee te doen aan een mini kerstmarkt. Ik sta met een kraam vol zelfgemaakte accessoires en leuke meeneem cadeautjes. Zoals je begrijpt ben ik nu dagelijks creatief aan de slag om de kraam gevuld te krijgen. Hierboven op de foto zie je de stapels papier om cadeaudoosjes van te maken. Daarnaast verkoop ik zeepkettingen, cadeaukaartjes, een memoriebord en vele andere dingen. Wanneer je wilt weten wat ik nog meer verkoop ben je van harte welkom in ons  Winter Wonderland

I've been asked for a mini christmas market. So I've to fill a stand with my handmade accessories and nice gifts. You will understand that I'm very busy at the moment preparing everything. The photo above shows a lot of paper that I will turn into little giftboxes. Besides that I'm planning to sell soap chains, gift cards, a memoryboard and lots more. Would you like to meet me and see my stand, you are more then welcome in our Winter wonderland


11 December 2011
Koniginnelaan 27 Soest
11.00 - 19.00


Winter wonderland in samenwerking met;

Cafe Willem 1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...